به نام خداوند مهربان
این وبگاه چون میکده است،هر که وارد این میکده می شود باید مست باشد یا مست شود،نه مست این نوشته ها که گاهی خواندنی می شوند،مست حقیقت،مست بی ریایی و خوبی،باید خودش را دریابد، به روز اولی که پا به دنیا گذاشته نگاهی بیندازد و از آن پاکی ها باده ای بنوشد و بنگرد و بنگارد و اگر نمی تواند یاده ی بی ریایی بنوشد و مستی کند بهتر است وارد این میکده نشود زیرا که مجبور به طرد او خواهیم شد .
مرا در نوشته هایم بنگرد و بدی هایم را با آن خوبی های ازلی قیاس کرده و با نگاشتنشان بپیرایدم .
این جا محل گفت و گوست،شاید بحث را من شروع کنم اما خواننده ی من است که مرا تکمیل می کند،اشتباهاتم را به من گوشزد می کند و در خوبی های نوشته هایم شریک می شود .
به غیر از توهین و آنچه که خصوصی در میان گذاشته شده،تمامی نظرات تأیید می شود .
برای آنانکه مایلند بحث هایشان علنی نشود این امکان وجود دارد که درخواست آدرس ای میل ام را به وسیله ی بخش نظرات اعلام کنند و همچنین دوستانی که بیشتر به این میکده سر می زنند می توانند در صورت خواست و میل باطنی در شعبه های دیگر این میکده در گذرگاه های فیس بوک و توییتر مرا همراهی کنند .
در مورد خودم چیزی برای گفتن ندارم زیرا که هنوز در پی خویشتن خویشم .
موفق و شاد باشید
ایمان
6 دیدگاه
Comments feed for this article
18 سپتامبر 2010 در 6:17 ب.ظ.
Mona
your blog name is so interesting
18 سپتامبر 2010 در 6:22 ب.ظ.
ایمان
قابلی نداره
😀
26 سپتامبر 2010 در 9:36 ب.ظ.
Yasaman Akbarpour
گشتم نبود نگرد نیست 😀
مبارک باشه
26 سپتامبر 2010 در 9:42 ب.ظ.
ایمان
چی بگم!
ممنون
16 دسامبر 2010 در 8:56 ب.ظ.
:)
چه قشنگ تعبیر کردین اینجارو. باده، می،میکده و مستی….فقط یه مسئله!!! ساقی و مطرب و جامش کجاست؟ 😉 البته یار هم کم داره ولی دیگه وارد جزئیات نمیشیم و نمیپرسیم کجاست؟ 😀
در مورد ریا موافقم، انشالله که هیچ کدوممون دچارش نشیم…
باده نوشی که در او روی و ریایی نبود / بهتر از زهد فروشی که در او روی و ریاست
ما نه رندان ریاییم و حریفان نفاق / آن که او عالِم سِر است، بدین حال گواست…با این تفاسیر اجازه دارم بازم بیام میکده تون؟
16 دسامبر 2010 در 9:59 ب.ظ.
ایمان
ساقی کسانی هستند که وارد این میکده می شوند،هر کسی با کلام بی ریای خودش جامی پر از باده ی بی ریایی بدست می گیرد و دیگران را از آن باده می نوشاند و دیگران با نوشیدن بی ریایی او مست می شوند .
همه یکدیگر را مست می کنند اگر باده واقعاً باده ی ریایی باشد .
شرط ورود را هر کس داشته باشد می تواند وارد شود،در جایی که بی ریایی اصل است آدم ریاکار خودش وارد آن جا نمی شود زیرا که باده اش را کسی خریدار نیست .